Mitt liv - min histora

Här skriver jag om mitt liv som kvinna, just tagit mig ur ett destruktivt förhållande med en sexmissbrukare och psykopat. Jag är en vanlig kvinna med ovanlig personlighet. Ni skall få följa med mig i mitt arbete att komma på fötter igen. Idag är jag arbetslös, nedstämd men på väg uppåt. Jag måste i perioder prostituera mig för att klara av min ekonomi, har kontakt med prostitutionsgruppen i min stad för att komma ur detta. Jag har ett förflutet där jag växte upp med sexuella övergrepp och i en dysfunktionell familj. Jag kommer att reflektera, fundera, analysera och diskutera varför jag agerar och hanterar vissa situationer som jag gör. Ni är väldigt välkomna att tycka, tänka och fundera med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela